MINISO dibināts 2013. gadā. Tā dibinātājs ir izpilddirektors Ye Guofu. Kopš tā laika MINISO ir atvēris vairāk nekā 6100 mazumtirdzniecības veikalus vairāk nekā 80 valstīs, tostarp ASV, Lielbritānijā, Kanādā, Austrālijā, Spānijā, AAE, Indijā un Meksikā. MINISO ir inovatīvs dzīvesveida un daudzveidīga dizaina zīmols, kas piedāvā augstas kvalitātes mājas, kosmētikas, sporta, kancelejas preces un citus produktus par visiem pieņemamām un draudzīgām cenām.

UZMANĪBU — BEZMAKSAS PIEGĀDE VIRS 40 EUR

PROFILS

LIFE IS FOR FUN!

PROFILS

LIFE IS FOR FUN!

MINISO zīmola dibinātājs Jack Ye iedvesmu MINISO smēlās 2013. gadā, atrodoties atvaļinājumā kopā ar ģimeni Japānā. Viņš sastapās ar vairākiem specializētiem veikaliem, kuros bija kvalitatīvi, labi izstrādāti un lēti produkti, kas galvenokārt tika ražoti Ķīnā. Ar savām zināšanām un pieredzi produktu izstrādē, piegādes ķēdē un modes industrijā Jack nodibināja MINISO, kura galvenā mītne atrodas Guandžou (Ķīna), — zīmolu, kas radīts jauniešiem visā pasaulē

FILOZOFIJA

FILOZOFIJA

MINISO filozofija ir vienkāršība, daba un laba kvalitāte. MINISO piedāvā pieeju “atgriezties pie dabas”, koncentrējoties uz estētiku, skaistiem un krāsainiem dzīvesveida produktiem. Pievilcīgs dizains, cenas un kvalitātes attiecība, ērta iepirkšanās – tās ir zīmola stiprās puses, kas ir padarījušas MINISO tik populāru visā pasaulē! MINISO ir apņēmies ievērot dzīves kvalitātes filozofiju, tāpēc produkti ir izstrādāti, lai cienītu patērētājus un nodrošinātu tikai augstas kvalitātes un konkurētspējīgas cenas preces. MINISO ir izpelnījies cieņu starp patērētājiem vecumā no 18 līdz 35 gadiem ar kvalitatīviem dizaina produktiem un sekošanu pasaules tendencēm.

VALUE FOR MANEY

VALUE FOR MANEY

MINISO vadās pēc trim galvenajiem principiem:

1. cenas un kvalitātes attiecība, kas virza lēmumus no dizaina līdz materiālu izvēlei;

2. prieks iepirkties – sajūta, ko mūsu klienti piedzīvo, atrodoties MINISO veikalos;

3. vieglums – relaksācijas un laimes sajūta, izvēloties no visdažādākajiem produktiem.